loading...
تزیینات اتومبیل city sport
جلیل شیخ زاده بازدید : 213 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

تزیینات اتومبیل city sport

 

در سال 2003 و بلافاصله پس از این که نسل اول پورشه کاین در اروپا عرضه شد، این خودرو توانست در بازار آمریکا نیز موفقیت هایی به دست بیاورد. مدل های کاین S و کاین Turbo جزو اولین مدل هایی بودند که به دست نمایندگی های فروش در آمریکای شمالی رسیدند. به دنبال آن تیپ پایه مدل V-6 و مدل Turbo S وارد بازار شدند، سپس کل محصولات کاین به بازار آمریکا عرضه شدند. در سال 2010 نسل دوم این شاسی بلند وارد میدان شد تا جایگزین نسل اول شود، و به همراه آن مدل های جدید نیز ظاهر شدند. در سال 2011 مدل هیبریدی و در سال 2013 مدل دیزل وارد بازار شد تا محبوبیت جهانی این شاسی بلند زیبا و قوی را افزایش دهد. نسل دوم پورشه کاین در حالی سال 2015 را آغاز کرد که دستخوش تغییرات زیادی در بدنه ظاهری، کابین و موتور شده است. این شاسی بلند آلمانی، نه تنها چهره‌ای تهاجمی‌تر دارد، بلکه قوی تر نیز شده است، کمپانی پورشه مدعی است که مصرف سوخت آن نیز بسیار کمتر شده است. 

پورشه کاین 2015

با این که فقط تغییرات کوچکی در بدنه ظاهری صورت گرفته است، ولی پورشه کاین 2015 حکایت دیگری است. کمپانی پورشه تلاش زیادی برای بازنگری در نسل دوم این شاسی بلند انجام داده است و حاصل کار یک مدل کاملاً جدید و ارزشمند است. اگر یک نگاه گذرا به این مدل جدید بیندازیم، می‌بینیم که سپرها به کلی تغییر کرده‌اند، جلو پنجره بزرگتر و مستطیل شکل شده است، ورودی های هوا و تیغه های آن ها نیز تغییر شکل داده‌اند. طراحی چراغ های جلو کاملاً جدید است، چراغ های LED مخصوص رانندگی در روز نیز شکل و ترکیبی کاملاً جدید دارند و اسپرت تر به نظر می‌رسند. کمی پایین تر، چراغ های مه شکن بازنگری شده به چشم می‌خورند که چهره پورشه کاین جدید را تهاجمی تر می‌کنند. بدنه انتهایی نیز دستخوش تغییراتی شده است. چراغ ترمزها نیز مانند چراغ های جلو کاملاً جدید هستند و ظاهری سه بعدی به خودشان گرفته‌اند. خطوط میانی درب صندوق عقب، بسیار نازک تر و طولانی ترند و باعث می‌شوند پورشه کاین چهره‌ای دینامیک و پویا به خودش بگیرد. قاب پلاک عقب نیز به نوبه خودش کشیده تر شده است و خطوط افقی روی سپر عقب نیز چهره‌ای اسپرت و شیک به آن می‌دهند. سر اگزوزها نیز از یک طراحی جدید بهره می‌برند و داخل دیفیوزر عقب جا گرفته‌اند.

طراحی داخلی

کابین داخلی کمتر تغییر کرده است و مهمترین بخشی که به پورشه کاین مدل 2015 افزوده شده است، غربیلک فرمان جدید و چند منظوره است. این غربیلک بر اساس غربیلک فرمان پورشه 918 Spyder ساخته شده است و به صورت استاندارد، به همراه پدل شیفتر و سایر دکمه های کنترلی عرضه می‌شود و دارای طرحی اسپرت تر است تا با بدنه جدید سنخیت داشته باشد. صندلی های عقب نیز مورد بازنگری قرار گرفته‌اند تا راحتی و تهویه بهتری داشته باشند. موارد دیگر دست نخورده باقی مانده‌اند ولی مشکلی ایجاد نمی‌شود چون کابین کنونی پورشه کاین بسیار خوب و بی عیب و نقص است. خریداران این شاسی بلند از تجملات زیادی از جمله: روکش های چرمی اعلا، سطوح پوشیده شده از آلکانترا و فیبر کربن و آمپرها و دیگر جزییاتی برخوردار خواهند شد که موجب افزایش رفاه و راحتی می‌شوند. 

 پورشه کاین 2015

پورشه کاین 2015

قدرت و عملکرد موتور

بهتر است بدانید در مورد موتور اتفاق های بیشتری افتاده است و کمپانی پورشه عزمش را جزم کرده است تا هم عملکرد را بالا ببرد، هم مصرف سوخت را پایین بیاورد. بیشترین تغییر روی موتور S E-Hybrid صورت گرفته که جایگزین موتور S Hybrid شده است. مدل هیبریدی پورشه کاین به یک موتور الکتریکی قدرتمند با نیروی خروجی بین 47 تا 95 مجهز است که در کنار یک موتور شش سیلندر 3 لیتری قرار گرفته است که 333 اسب بخار نیرو تواید می‌کند. اگر هر دو موتور با هم و به صورت ترکیبی کار کنند، 416 اسب بخار نیرو و 590 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این پیشرانه ترکیبی به پورشه کاین هیبریدی اجازه می‌دهد ظرف 5.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت 242 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. اگر این خودرو فقط با موتور الکتریکی به پیش برود، می‌تواند حداکثر 35 کیلومتر راه بپیماید و به سرعت 123 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. پورشه کاین مدل S، موتور هشت سیلندر و 4.8 لیتری‌اش را با یک موتور کوچک تر جایگزین کرده است که شش سیلندر است و 3.6 لیتر حجم دارد. این موتور جدید که به توربوشارژر دوگانه نیز مجهز است 420 اسب بخار نیرو و حدود 550 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پورشه کاین S، به صورت استاندارد مجهز به یک گیربکس هشت سرعته تیپ ترونیک است و می‌تواند ظرف 5.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که تقریباً نیم ثانیه از صفر تا صد مدل قدیمی، کمتر است. اگر پکیج Sport Chrono را خریداری کنید، صفر تا صد این خودرو کاهش می‌یابد و به 5.1 ثانیه می‌رسد. پورشه کاین Turbo نیز مانند مدل های S و هیبرید، چند اسب بخار بیشتر نیرو دارد. تأمین نیروی این مدل بر عهده یک موتور هشت سیلندر و مجهز به توربوشارژر دوگانه گذاشته شده است که  520 اسب بخار نیرو و حدود 750 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پورشه کاین توربو، یک شاسی بلند سریع و چالاک محسوب می‌شود چون می‌تواند در حالت استاندارد ظرف 4.2 از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. اگر پکیج Sport Chrono را خریداری کرده باشید این زمان به 4.1 ثانیه کاهش پیدا می‌کند. این اعداد و ارقام حیرت‌آور در کنار سرعت 277 کیلومتر بر ساعتی قرار می‌گیرند و شما را بیشتر به شگفتی وا می‌دارند. در آخر هم به بررسی پیشرانه پورشه کاین دیزل می‌پردازیم که شش سیلندر، 3 لیتری و مجهز به توربوشارژر است و می‌تواند 240 اسب بخار نیرو و حدود 550 نیوتن متر گشتاور تولید کند. صفر تا صد این خودرو برابر با 7.2 ثانیه است و می‌تواند به حداکثر سرعت 216 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. کمپانی پورشه اعداد و ارقام مربوط به مصرف سوخت هیچ یک از مدل ها را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود در این زمینه نیز پیشرفت های زیادی صورت گرفته باشد.

پورشه کاین 2015

پورشه کاین 2015

قیمت

همانطور که می‌شد پیش بینی کرد، تغییراتی که روی پورشه کاین جدید صورت گرفته است، باعث شده قیمت آن چند هزار دلار بالاتر برود. قیمت پایه مدل دیزل از 61,700 دلار می‌شود که 5,100 دلار از قیمت مدل قدیمی‌تر بیشتر است. قیمت پورشه کاین S از  74,100 دلار شروع می‌شود که 7,300 دلار افزایش پیدا کرده است. قیمت پورشه S E-Hybrid از 76,400 دلار شروع می‌شود که 5,500 دلار از مدل S Hybrid بیشتر است. قیمت پایه پورشه کاین Turbo نیز از 113,600 شروع می‌شود که در مقایسه با مدل 2014 از که در مقایسه با مدل 2014 از 3,200 دلار افزایش قیمت برخوردار شده است. 

پورشه کاین 2015

 

رقبا

رقبای پورشه کاین 2015

1.بی ام و X5

پورشه کاین جدید و فیس لیفت شده، هنوز هم رقبایی جدی مانند بی ام و X5 دارد. بی ام و X5 مدل 2014 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و به ظاهر تهاجمی‌اش نیز می‌بالد. کیفیت مواد به کار رفته در کابین این شاسی بلند آلمانی بسیار بالاست، کابین راحت تر شده است و از فناوری های به روزتری نیز استفاده شده است که از نقاط قوت این خودرو به شمار می‌روند. خریداران می‌توانند از بین سه نوع موتور، یکی را خریداری کنند. دو تیپ sDrive35i و xDrive35i، مجهز به موتورهایی شش سیلندر و 3 لیتری هستند که 300 اسب بخار نیرو و 407 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. تیپ xDrive50i از یک موتور قوی تر بهره می‌برد که هشت سیلندر و 4.4 لیتری است و 445 اسب بخار نیرو و حدود 651 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مشتریانی که نگران هزینه های مربوط به سوخت هستند می‌توانند تیپxDrive35d را خریداری کنند که دارای یک موتور دیزل 3 لیتری و مجهز به توربوشارژر است و می‌تواند 255 اسب بخار نیرو و حدود 560 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قیمت پایه بی ام و X5 از 52,800 دلار شروع می‌شود و مصرف آن با موتور دیزلی به 8.83 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

2.مرسدس بنز M-Class

نسل کنونی مرسدس بنز M-Class نیز فیس لیفت شده است و قرار است در سال 2015 به بازار عرضه شود، یعنی درست همزمان با پورشه کاین بازنگری شده. مرسدس بنز M-Class بر خلاف رقیبش هنوز از لفافه بیرون نیامده است ولی کمپانی مرسدس بنز تصمیم دارد فقط تغییرات کوچکی در ظاهر و داخل آن صورت بدهد. خطوط بدنه در جلو و عقب تغییرات کوچکی خواهند کرد و کابین داخلی نیز مجهز به سیستم COMAND و یک غربیلک فرمان کاملاً جدید خواهد شد. موتور مرسدس بنز M-Class تغییری نکرده است ولی ظاهراً مدل هیبریدی نیز به بازار عرضه خواهد شد. تیپ ML350 دارای یک موتور شش سیلندر و 3.5 لیتری است که 302 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. تیپ BlueTEC نیز از یک موتور توربودیزل 3 لیتری و شش سیلندر بهره می‌برد که 240 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و مصرف سوخت آن در بزرگراه نیز به 9.78 لیتر می‌رسد. اعداد و ارقام مربوط به تیپ ML550 از این نیز حیرت‌آورترند. موتور این تیپ هشت سیلندر، 4.6 لیتری و مجهز به توربوشارژر دوگانه است و 402 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. در آخر هم تیپ ML63 AMG قرار دارد که هشت سیلندر و مجهز به توربوشارژر دوگانه است و 500 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

نتیجه گیری نهایی

پورشه کاین همیشه به عنوان یک شاسی بلند اسپرت شناخته می‌شده است، و اکنون تهاجمی‌تر و نیرومندتر شده است و چهره جدیدی نیز به خود گرفته است. البته در این چند سالی که از عمر این خودرو می‌گذرد، هرگز شاهد چنین تغییراتی نبوده‌ایم، ولی آلمانی ها این کار را به نحوی تماشایی انجام داده‌اند. پورشه کاین مدل 2015، نه تنها دستخوش تغییراتی در نمای ظاهری شده است، بلکه موتور نیز بسیار قوی تر شده است. شاید مهمترین تیپ از این خودرو، تیپ S E-Hybrid باشد که بسیار قوی است و مصرف سوخت پایینی نیز دارد و پورشه کاین را قادر می‌سازد در مقابل رقبای قدرش، تر و تازه و قوی ظاهر شود.

پورشه کاین 2015 

سومین نسل از تنها خودروی شاسی بلند (SUV) کمپانی پورشه (PORSCHE) در نمایشگاه خودرو ژنو سال 2010 به نمایش درآمد،طراحی کاین (Cayenne) نسل 3 عضلانی تر با شیشه های کوچکتر و بخاطر وجود خطوط با زاویه های تند از نظر طراحی خارجی کمی جمع و جورتر به نظر می رسد. 

5 پیشرانه برای پورشه - کاین (Porsche Cayenne) در نظر گرفته شده که شامل یک پیشرانه دیزل (Diesel) ، سه پیشرانه بنزینی و یک پیشرانه هایبرید (Hybrid) می باشد. یکی از پیشرانه های قابل سفارش در این خودرو 6 سیلندر 3.5 لیتری بوده که قادر به تولید 300 اسب بخار (hp) می باشد.از رقبای اصلی پورشه - کاین (Porsche Cayenne) می توان به ب ام و - ایکس 3 (BMW X3) و مرسدس بنز - ام ال (Mercedes-Benz ML) اشاره کرد. 

مشخصات فنی پورشه کاین ۲۰۱۵ – Porsche Cayenne S 2015

نوع موتور:  
حجم موتور: 3598 CC
تعداد سیلندر: 6
تعداد سوپاپ: 24
قدرت: 420 اسب بخار 6000 دور در دقیقه
آرایش سیلندر ها: خورجینی V شکل
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی (تیپ ترونیک ترونیک)
انتقال قدرت: هر دو محور 4WD
حداکثر سرعت: 259 کیلومتر در ساعت
شتاب: 5.5 ثانیه
نوع سوخت: بنزینی
میزان مصرف: 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
استاندارد آلایندگی: یورو 5
حجم باک: 85 لیتر
فضای سرنشین: 5 نفر
وزن: 2085 کیلوگرم
ابعاد: 4855*1939*1705 میلیمتر

امکانات پورشه کاین ۲۰۱۵ – Porsche Cayenne S 2015

کیسه هوا: مجهز به کیسه هوای ایمنی (جلو ، جانبی ، پرده ای محافظ سر ، زانویی)
ترمز و کنترل: VSC , EBD , ABS , PSM , TRC, PDK , کنترل سیستم تعلیق (PASM) ، سیستم کنترل شاسی (PDCC) ،
سیستم امنیتی: سیستم ضد سرقت ، قفل مرکزی و ریموت ، سیستم استارت دکمه ای ، باز شدن درب و خودرو بدون کلید ، بسته شدن دربها به صورت خودکار ،
فرمان: تنظیم حالت رانندگی در 3 حالت (Comfrot , Sport , Sport Plus) ،فرمان هیدرولیکی تلسکوپی با قابلیت تنظیم ، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان ، سیستم حساس به سرعت ، سیستم قدرت الکترونیکی ، دارای روکش چرمی ، سیستم گرمکن ، دارای فرمان اسپرت ،
تهویه مطبوع: سیستم کنترل هوای اتوماتیک به صورت چهارگانه
صوتی و تصویری: مجهز به سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD , MP3 به همراه 14 بلندگو به همراه ساب ووفر ، نمایشگر 7 اینچی با کیفیت ، تلفن وایرلسی ، به همراه ورودی های USB , AUX ، نمایشگر چند منظوره اطلاعات سفر و راننده ، نمایشگر سرنشینان عقب به صورت سفارشی ، سیستم آمپر دیجیتال ، دارای هدفون بی سیم ،
امکانات صندلی جلو: سیستم پشت سری های فعال و هوشمند برای جلوگیری از صدمات تصادف ، تنظیم برقی صندلی های راننده در 8 حالت مختلف به همراه حافظه ، کمربند پیش کشنده ، سیستم گرمکن و سردکن ، دارای روکش چرمی ، سیستم تنظیم گودی کمر ، صندلی اسپورت به صورت سفارشی ،
امکانات صندلی عقب: سیستم پشت سری های فعال و هوشمند برای جلوگیری از صدمات تصادف ، دارای روکش چرمی ، سیستم تاشوندگی صندلی ها ،سیستم گرمکن ، سیستم سردکن به صورت سفارشی ،
آینه ها: شیشه های بالابر برقی ، شیشه های سولار ، سیستم گرمکن شیشه های جلو ، پرده شیشه عقب خودرو برقی ، شیشه های ضد حرارت و صدا ،
شیشه ها: شیشه های بالابر برقی ، شیشه های سولار ، سیستم گرمکن شیشه های جلو ، پرده شیشه عقب خودرو برقی ، شیشه های ضد حرارت و صدا ،
سقف: دارای سانروف با قابلیت تنظیم ، سیستم محافظ از آسیب ،
روشنایی جلو: سیستم روشنایی پویا پورشه ، دارای سیستم روشن و خاموش شدن چراغها به صورت اتوماتیک ، چراغهای LED به همراه مه شکن ، چراغ های Bi-Xenon ، چرخش چراغها در سر پیج ها ، سیستم شتسشو چراغها ، تنظیم اتوماتیک شدت نور ، سیستم روشنایی اختصاصی پورشه PDLS ،
روشنایی عقب: چراغهای LED به همراه مه شکن
کمک رانندگی: سیستم کنترل سرازیری ، سیستم ثبت زمان رانندگی و ارزیابی عملکرد ، سیستم کروز کنترل هوشمند ، سنسور باران جهت عملکرد اتوماتیک برف پاکن ها ، نمایشگر فشار باد تایرها و دما ، سیستم هشدا نقاط کور ، سنسورهای پارک و دوربین دید عقب ، سیستم هشدار خروج از خط ، سیستم پیشگیری از تصادف ، سیستم اقتصادی سوخت ، دوربین دید در شب Night Vision ، دوربین اخطار فاصله ، سیستم کمک فنرهای بادی با قابلیت تنظیم برای حذف لرزش کابین
سایر امکانات: درب برقی عقب


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب...

 

جلیل شیخ زاده بازدید : 152 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (3)

تزیینات اتومبیل city sport

هیوندای گرندسانتافه یکی از خودروهای باکیفیت  که  اروند پلاک شما رابا  مشخصات  فنی و موتوری  و اپشن ها  این خودرو اشنا میکند.این خودرو از آن دسته خودرو هایی است که بیش از انتظار در ایران طرفدار دارد و از همان ابتدای ورود توانست به راحتی در بازار رسوخ کند. حال مدتی است که این خودرو در مدل‌های ۲۰۱۵ وارد بازار شده و با سابقه‌ای که مدل قبلی توانسته بود ایجاد کند، تا به حال توانسته به راحتی راه خود را در نمایشگاه‌های کشور هموار کند.

قیمت هیوندای گرند سانتافه  ۲۰۱۵

  • Hyundai Grand Santa Fe 3.3L AWD Base 2015  قیمت در امارات       ۹۹۹۰۰درهم
  • Hyundai Grand Santa Fe 3.3L AWD Top 2015  قیمت در امارات        ۱۲۹۹۰۰درهم
  • Hyundai Grand Santa Fe 3.3L FWD 2015       قیمت در امارات          ۹۴۹۰۰ درهم

مشخصات فنی  و موتوری هیوندای گرند سانتافه ۲۰۱۵

  • حجم موتور : ۳.۳۰۰لیتر
  • تعداد سیلندر :  ۶ سیلندر
  • حداکثر سرعت : ۲۰۷
  • شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر/ساعت (ثانیه) ۸.۸
  • ظرفیت باک : ۷۱
  • اسب بخار : ۲۶۵
  • گشتاور : ۳۲۰

ابعاد و وزن خودرو هیوندای گرند سانتافه ۲۰۱۵

  • طول (متر) ۴۹۱۵
  • عرض (متر) ۱.۸۸۵
  • ارتفاع (متر) ۱.۶۹۰
  • فاصله دو محور (متر) ۲.۸۰۰
  • ظرفیت صندوق عقب ۱۸۴۲

امکانات و  آپشن های  هیوندای گرند سانتافه ۲۰۱۵

  •   ABS (سیستم ضد قفل ترمز)
  • Airbags6
  • صندلی های عقب foldable
  • MP3
  • رادیو
  • های الکتریکی Sunroof
  • سی دی پلیر
  • کروز کنترل
  • تعداد بلندگوهای ۱۰
  • چراغ HID
  • اندازه چرخ ۱۹
  • کنترل کشش
  • AUX
  • دسته دنده چرم
  • سنسور پارک – عقب
  • بدن رنگ آینه 
  • کنترل پایداری خودرو
  • مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

    نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
    تعداد دنده (جلو) 6
    محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
    سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک

    سیستم ترمزها

    نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
    نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
    نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده

    سیستم تعلیق و فرمان

    نوع سیستم تعلیق سیستم تعلیق پیشرفته مستقل
    تعلیق جلو مک فرسون مستقل برای هر چرخ
    تعلیق عقب اتصال چندگانه
    کمک فنرهای جلو کمک فنر هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع
    کمک فنرهای عقب کمک فنر هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع
    نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

    عملکرد اتومبیل

    حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت
    شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 9 ثانیه
    مصرف سوخت شهری 11.2 لیتر در 100 کیلومتر
    مصرف سوخت جاده ایی 8.4 لیتر در 100 کیلومتر
    سیکل ترکیبی مصرف سوخت 10.2 لیتر در 100 کیلومتر
    استاندارد آلایندگی یورو 5
    ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 5

    محدوده گارانتی

    محدوده گارانتی 60 ماه یا 100 هزار کیلومتر

    حدود قیمت

    قیمت بازار 159,000,000 تومان

    امکانات رفاهی و آپشن ها

    کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 7 عدد ، کیسه هوای راننده ، سرنشین جلو ، پرده ای ، زانویی
    سیستم های پایداری و کمک راننده ABS , ESP , LDWS , VSM , HAC , DBC , TCS , BAS
    سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم کلید ضد سرقت ، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده ، دارای ریموت کنترل رادیویی
    سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی
    نوع غربیلک قابلیت تنظیم در 2 جهت عمودی و افقی به صورت برقی ، دکمه های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان
    سیستمهای تهویه مطبوع دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، سیستم تهویه دوگانه ، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق ، دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه
    سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی مجهز به بلندگو و تیونر ، دارای آمپلی فایر و ساب ووفور ، قابلیت پخش CD به همراه چنجر ، دارای پورت USB ، AUX ، iPod Cable
    سیستمهای مولتی مدیا دارای نمایشگر چند منظوره 4.2 اینچی
    سیستم صندلیهای جلو دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف ، دارای روکش چرم ، صندلی راننده دارای تنظیم برقی ، دارای سیستم تنظیم گودی کمر ، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو ، دارای 2 حافظه ، سیستم حافظه یکپارچه برای تنظیم صندلی راننده و آیینه ها و فرمان
    سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرم ، دارای پشت سری فعال و هوشمند ، دارای سیستم گرمکن ، قابلیت تا شوندگی
    سیستم آیینه ها آینه الکترو کرومیک جهت سهولت دید راننده در شب ، آینه های خارجی با حالت الکترو کرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن ، دارای چراغهای روشنایی بر روی آینه ها ، قابلیت تاشوندگی
    سیستم شیشه ها تنظیم برقی تمام پنجره ها ، بخار زدای اتوماتیک شیشه ها ، شیشه های سولار ، مجهز به پرده های جنبی برای درب های عقب
    سیستم های سقف سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب ، درای سانروف 4 حالته ، دارای سیستم محافظت و آیرودینامیک هنگام باز شدن سانروف ، دارای سقف پانوراما
    سیستم روشنایی جلو دارای سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغها ، چراغهای جلو زنون ، سیستم شتشوی چراغهای جلو ، دارای سیستم تنظیم ارتفاع نور دستی ، دارای مه شکن
    سیستم روشنایی عقب چراغهای LED طیفی به همراه مه شکن
    سنسورهای پیش فعال مجهز به سنسور باران جهت کارکرد اتوماتیک برف پاک کن ها
    سیستم های کمک رانندگی مجهز به سنسور پارک، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل ، دارای سیستم دوربین عقب

...تصاویر هیوندای گرند سانتافه ۲۰۱۵در ادامه مطلب

 

 

جلیل شیخ زاده بازدید : 138 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

city sport  تزیینات اتومبیل

زمانیکه تویوتا نسل کنونی کمری را در سال 2011 معرفی کرد ، موجی از انتقادات به سوی آن حمله‌ور شد و طراحی این خودرو برای بسیاری مورد پسند واقع نشد . البته این خودرو کماکان با پشتوانه برند فوق‌العاده خود توانست به فروش خوبی دست پیدا کند و در حدود یک میلیون دستگاه را به فروش رساند. مطمئناً این فروش بالا به اتکای برند و کیفیت این شرکت است زیرا خود تویوتا گفته که اگر این خودرو توسط یک کمپانی دیگر به فروش می‌رسید احتمالاً تنها می‌توانست 10 عدد دستگاه از آن را بفروشد . اما با این وجود گویا تویوتا به انتقادات گوش کرده و برای نسل بعدی این خودرو، طراحی کاملاً متفاوتی را در نظر گرفته استو نه فقط فیس لیفتی با طراحی کاملا ساده و مبتدی .

تویوتا کمری 2015

 

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015


در نگاه اول کمری 2015 بسیار شبیه به لکسوس ES طراحی گردیده است ، نمای جلو و عقب کمری کاملا در راستای اصول جدید این شرکت است که پیش از این بر روی کرولا و یاریس نیز این اصول را پیاده نموده و توانسته به بازخوردی مناسب دست پیدا نماید . نمای جلوی خودرو کمی خشن و عضلانی تر از نسل قبلی شده و در نمای عقب نیز چراغ‌های بسیار ساده و شکیل قرار گفته‌اند و همانگونه که اشاره گردید ، نه تنها چراغ‌ها بلکه نوار کرومی مابین آن‌ها نیز بسیار شبیه به لکسوس ES هستند.

داخل خودرو همانند بیرون آن کاملاً تغییر کرده و با یک خودروی کاملاً متفاوتی سر و کار داریم. البته تغییرات تنها به ظاهر بر نمی‌گردد و از نظر کیفیتی نیز ارتقاء داشته است. به طور مثال صدای داخل کابین نسل جدید کمری به لطف افزایش استفاده به مقدار 30 درصد از مواد ایزوله کمتر از نسل کنونی شده است. همچنین در داخل می‌توان یک صفحه نمایش 4.2 اینچی، سیستم هشداردهنده خروج از خط، کروز کنترل، سیستم امنیتی قبل از تصادف و سیستم هشدار دهنده نقطه کور را مشاهده کرد.

از نظر پیشرانه 3 نوع موتور برای این ژاپنی در نظر گرفته شده است. اولین پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری می‌باشد و دومین پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری است که هر دوی آن‌ها به یک گیربکس 6 سرعته خودکار مجهز شده‌اند. اما یک پیشرانه 2.5 لیتری Atkinson نیز در نظر گرفته شده که در مدل‌های هیبریدی از آن استفاده خواهد شد.

در نهایت باید گفت که تا به حال کمری جزو موفق‌ترین خودروهای تویوتا بوده و در بسیاری از کشورها توانسته به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کند و حال طراحی فوق‌العاده خوب و زیبای نسل جدید این خودرو می‌تواند تاثیر بسزایی در فروش این ژاپنی معروف داشته باشد و به یقین کمری 2015 پس از عرضه به بازار به راحتی گرد و خاکی به پا خواهد کرد.

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

تویوتا کمری 2015

مشخصات فني خودرو

مدل خودرو: کمری
نوع موتور: 4 سيلندر خطي 16 سوپاپ VVTI
ابعاد: 4850*1825*1470 ميلي متر
فاصله دو محور: 2775 ميلي متر
حداقل فاصله تا سطح زمين: 154 ميلي متر
فاصله بين دو چرخ جلو: 1565 ميلي متر
فاصله بين دو چرخ عقب: 1565 ميلي متر
وزن خالص: 1475-1485 کيلوگرم
حداکثر وزن مجاز با بار: 2100 کيلوگرم
سيستم تعليق جلو: مك فرسون
ترمز جلو: ديسكي خنك شونده
سيستم تعليق عقب: مك فرسون
ترمز عقب: ديسكي
حداقل شعاع گردش تايرها: متر
ظرفيت باک بنزين: 70 ليتر
سايز تايرها: 215/55 R17
حجم موتور: 2500 سي سي
حداکثر قدرت: 181 اسب بخار در 6000 دور در دقيقه (اسب بخار\دور*دقيقه)
حداکثر گشتاور: 235 نيوتن متر در 4100 دور در دقيقه (اسب بخار\دور*دقيقه)
گيربکس: 6 سرعته اتوماتيك - تیپترونیک
ساير ويژگي ها: کيسه ايمني هوا راننده و سرنشين جلو, آنتن (مخفي در شيشه عقب, سيستم ضد سرقت به همراه ايموبلايزر, دستگيره داخلي دربها روکش کرومي, تنظيم کننده عمودي صندلي راننده, برف پاک کن تناوبي, گل پخش کن, آيينه هاي بغل برقي, کولر با دريچه عقب, فرمان هيدروليک/ بشکن/ تلسکوپي, شيشه برقي با محافظ, ريموت کنترل, زه جانبي همرنگ بدنه با روکش کرم, صندلي عقب تاشو با جاي دست, ترمز پارک (پدالي), گرم کن شيشه عقب تايمردار, آيينه هاي بغل و دستگيره دربها همرنگ بدنه, سقف کشويي شيشه اي, کروز کنترل, صفحه نمايش اطلاعات, صفحه نمايش دماي بيرون, صندلي راننده برقي به همراه (تنظيم ارتفاع), رينگ آلومينيومي, چراغ مه شکن جلو, سنسور عقب

سيستم صوتي: صفحه نمایشگر 7 اینچی تاچ-DVD-NAVIGATION-USB-AUX-BLUETOOTH

مدل ها و قيمت ها

جلیل شیخ زاده بازدید : 242 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)
  • نگاهی به نیسان ماکسیما2015
  • در حالی که هیچ شباهتی به خودروهای چهار درب اسپورت ندارد، اما هنوز یکی از بهترین سدان هایی ست که میشود با آن یک سواری لذت بخش را تجربه کرد.اینجا ترنجیست و ما نگاهی انداخته ایم به جدیدترین نسل خوردوری ماکسیما از شرکت نیسان.خودرویی که از سال 1977 تولید آن شروع شده و ما در ایران هم با یکی از نسلهای این خودرو که در سال 2009 ساخته شد خاطرات جذابی داریم.زمانی که حیابان ها از انواع و اقسام خودروهای خارجی خالی بود و ماکسیمای نیسان در آن خودنمایی میکرد.
  • ابتدا نیسان ماکسیما 2015 
  • نیسان ماکسیما 2015 برای کسانی که به دنبال یک خودروی سدان بزرگ و در عین حال جذاب میگردند یک انتخاب بسیار مناسب است.این خودرو حالا بیش از گذشته دارای کیفیت بالایی در فضای داخلی خود شده و سیستم تعلیق جدید آن آمده تا به انتخابی شایسته برای علاقه مندانش تبدیل شود.

    چه چیزهایی تغییر کرده است؟!

    مدل ماکسیما SV در سال گذشته دارای امکاناتی از جمله دوربین دید در عقب به همراه یک مانیتور هفت اینچی و اتصال USB بود و حالا امکانات جدیدتری نیز به آن اضافه شده است.

    نسل جدید ماکسیما دارای به روز رسانی هایی شده که مقداری از آن ها به طراحی این خودرو برمیگردد.چند ترفند جدید وارد بخش طراحی ظاهری خودرو شده که از آن جمله میتوان به تغییر در طراحی چراغ های جلو به شکل قلاب ماهی اشاره کرد.همچنین ماکسیما جدید عریض تر شده و حالا کمی دارای طراحی عضلانی نیز گشته است.

  • ماکسیما 2015
  • ماکسیما 2015
  • در موتور خودرو چه خبر است؟!

    اما ببینیم که در موتور این خودروی جذاب چه خبر است؟!ماکسیمای جدید دارای یک موتور V6 سه و نیم لیتری است که میتواند 290 اسب بخار قدرت تولید کند.که این قدرت با تکنولوژی (CVT) به طور مداوم ولی متغیر به چرخ های جلو فرستاده میشود.

    نیسان ماکسیما تنها در 6 ثانیه سرعت خود را از صفر به 60 مایل در ثانیه می رساند.از نظر مصرف سوخت باید بگوییم که این خودرو به ازای هر گالن سوخت در شهر مسافت 19 مایل و در بزرگراه مسافت 26 مایل را میتواند طی کند.

  • ماکسیما 2015
  • ماکسیما 2015 در چه مدل هایی و با چه آپشن هایی تولید شده است؟!

    یکی از بزرگترین نقات قوت این سدان، فضای داخلی عالی آن است که باید بگوییم که در صورت خرید این خودرو هیچ گونه نگرانی بابت نشستن سرنشینان خود و تنگی جا احساس نخواهید کرد.همچنین محیط داخلی آن با مواد با کیفیت ساخته شده و احساس خوبی را به هنگام سوار شدن به سرنشینان منتقل میکند.جنس مواد ساخته شده داشبورد آن واقعا با کیفیت بوده و ماکسیما 2015 باید بگوییم که از نظر کیفیت مواد به کار رفته در داخل اتاق واقعا میدرخشد.

    ماکسیمای 2015 در دو کلاس S و SV تولید شده است که هرکدام بر حسب کلاس خود دارای ویژگی های خاصی هستند.

     مدل S به صورت خودکار به دو ایر کاندیشن خودکار مجهز است.این مدل دارای سیستم صوتی با هشت بلندگو ست که به همراه یک سی دی چنجر با قابلیت قرار گرفتن 6 سی دی عرضه میشود.همچنین سیستم صوتی این خودرو دارای ورودی AUX بوده که به اتصال بلوتوث نیز مجهز است.کروز کنترل، سان روف، قابلیت تنظیم خودکار صندلی و رینگ 18 اینچی با آلیاژ آلومینیوم از جمله ویژگی های مدل ماکسیما S مدل 2015 است.

    یک پکیج سفارشی برروی مدل S هم وجود دارد که در صورت سفارش خریدار آن را با ارزش تر میکند.این پکیج چراغ های دودی جلو زنون HID را به همراه دارد و همچنین دارای قطب نما در آیینه است.رینگ های آلومینیومی در این پکیج بیش از حد تیره شده و با رنگ نقره ای ترکیب شده اند.همچنین این پکیج به اسپویلر عقب، چراغ مه شکن، و آیینه تاشوی متالیک مجهز شده است.

  • اما مدل SV علاوه بر قابلیت های بالا، دارای ویژگی های دیگری هم هست.در این مدل لوازم داخلی همه چرمی بوده و سیستم صوتی آن Bose بوده و دارای چراغ مه شکن است.این مدل به بازکننده جهانی درب های گاراژ مجهز است.همچنین این مدل دارای دوربین دنده عقب، پورت USB و مانیتور 7 اینچی رنگیست.

    اما مدل SV دارای سه پکیج آپشن اختیاریست که خریداران بر حسب سلیقه خود میتوانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

    بستهThe SV Value Package دارای گرمکن صندلی جلو، فرمان و آیینه های بیرونی است.

    بسته The SV Sport Package دارای سیستم تعلیق حرفه ای، رینگ های 19 اینچی آلومینیومی، تنظیمات اضافه برای چراغ های جلو، اسپویلر عقب، و کنسول مرکزی برای آیپاد است.

    و در نهایت بسته The SV Premium Package که شامل پنل دوگانه سانروف است.فضای داخلی و داشبورد از چوب مخصوصی ساخته شده و پنجره های عقب قابلیت جلوگیری از ورود نور خورشید را دارا هستند و در واقع به شکل سایه بان عمل میکنند.این مدل ماکسیما را بسیار لوکس تر میکند.

  • ایمنی؟!

    خودروی ماکسیما دارای ایمنی بالایی بوده و دارای کیسه های هوا در جلو و بغل است.همچنین این خودرو دارای سیستم کنترل کشش و پایداریست و دارای سیستم نظارت بر فشار باد تایرهاست.

  • ماکسیما 2015
  • نیسان ماکسیما

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
اسپرت و تزیینات انواع اتومبیل - روکش صندلی - کفپوش - شیشه دودی - چراغ اسپرت - تغییررنگ صفحه کیلومتر و.... اطلاعاتی در رابطه با خودروهای ایرانی و خارجی خودروهای لوکس 2015 لیست قیمت خودروهای خارجی و ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1392
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 9,160
  • بازدید سال : 104,299
  • بازدید کلی : 1,560,684